Općina Gornji Vakuf - Uskoplje
Sjednica općinskog vijeća
Predsjednik Općinskog vijeća Gornji Vakuf - Uskoplje, gospodin Marinko Krajina zakazao je 9. sjednicu Općinskog vijeća za četvrtak, 18. 02. 2010. godine u 10 sati. Kao što je to i uobičajeno na početku godine vijećnicima će biti izneseni prijedlozi programa rada Općinskog vijeća i općinskog načelnika, a zanimljiva točka je i razmatranje prijedloga Odluke o utvrđivanju područja Vranice područjem posebnih obilježja od značaja za Federaciju BiHte prijedlog Odluke o pristupanju izradi Prostornog plana područja posebnih obiljžja od značaja za Federaciju BiH "Vranica" za period 2008 - 2018. godina.
Kompletan Dnevni red 9. sjednice Općinskog vijeća Gornji Vakuf - Uskoplje.
.Zimsko održavanje lokalnih puteva
INFORMACIJA
O ZIMSKOM ODRŽAVANJU LOKALNIH PUTEVA I GRADSKIH ULICA ZA SEZONU 2009/2010. OD 19.12.2009. -15.03.2010. GODINE
Na području općine Gornji Vakuf-Uskoplje visina snijega se kreće od 20 - 40 cm.
Sve gradske ulice ( kao i parking prostori) i svi lokalni putevi su prohodni i saobračaj se odvija nesmetano na svim putnim pravcima.
Općina Gornji Vakuf-Uskoplje je 24.12.2009. godine, potpisala Ugovore za zimsko održavanje lokalnih puteva i gradskih ulica (čišćenje snijega) u sezoni 2009/2010. godina sa JKP „RADOVINA“, JKP „VIK“, OBRT „SUTINA“ i „ĐOGIĆ“ d.o.o.
Zahvaljujući pravovremenim i kvalitetnim angažmanom svih izvođača radova na poslovima čišćenja snijega, možemo reči da je stanje lokalnih puteva i gradskih ulica u našoj Općini jedno od najboljih na prostoru Srednjobosanskog kantona.
Hidajet Redžić
.Počinje evidentiranje šteta
Gotovo 850 radnih sati i 25 mašina i kamiona bilo je potrebno da se stvore minimalni uvjeti prohodnosti do svih naseljenih mjesta na području općine što je bio prvenstveni cilj djelovanja svih akcija koje je poduzimao Općinski štab / stožer civilne zaštite nakon nezapamćenih poplava.
Nakon što je osigurana prohodnost svih lokalnih prometnica od 21. 01. 2010. godine počinje i evidentiranje nastalih šteta.
Općinski načelnik je, na prijedlog Općinske komisije za procjenu šteta, formirao radne timove koji će obići kompletan teren koji je bio zahvaćen poplavama kako bi se precizno evidentirala sva nastala šteta. Radni timovi su podijeljeni po oblastima tako da će jedan tim biti zadužen za procjenu šteta na stambenim objektima, drugi za procjenu šteta na infrastrukturnim objektima dok će treći tim evidentirati štete nastale na poljoprivrednim površinama i gospodarskim objektima.
Ovi timovi imaju zadatak da do 10. 02. 2010. godine završe procjenu koja će biti prezentirana Općinskom načelniku i Općinskom štabu / stožeru civilne zaštite koji će te informacije razmotriti, sumirati i uputiti na razmatranje članovima Općinskog vijeća općine Gornji Vakuf – Uskoplje, kao i prema nadležnim kantonalnim i federalnim institucijama.
.Prestanak stanja prirodne nesreće
Na prijedlog općinskog štaba/stožera civilne zaštite općine Gornji Vakuf - Uskoplje općinski načelnik gosp. Sead Čaušević danas (ponedjeljak, 18. 01. 2010. godine) je donio Odluku o prestanku stanja prirodne nesreće izazvane poplavama.
Tako od danas Općinski štab / stožer civilne zaštite prestaje sa neprestanim radom ,a Općinski načelnik je zadužio djelatnike Službe za civilnu zaštitu, stambeno komunalne poslove, obnovu i zaštitu okoliša da redovito izvještavaju Općinskog načelnika o poduzetim aktivnostima na sanaciji i otklanjanju posljedica poplava na ugroženim područjima. Zaduženi su i svi Pomoćnici načelnika, kao i direktori Javnim poduzeća i Javnih ustanova da, u okviru svojih nadležnosti, poduzimaju potrebne mjere na što efikasnijem otklanjanju posljedica poplava.
Izvještaj o procjeni šteta izazvanih poplavama Općinska komisija za procjenu šteta dužna je završiti do 10. 02. 2010. godine.
.