Sekretar općine |
|
Senad Prijić |
|
|
|
Rođen: 17.05.1960 |
|
Zanimanje: dipl. inž. mašinstva |
|
Na dužnosti od: 11.05.2006. |
|
Telefon: 030 494 068 |
|
Fax: 030 494 101 |
|
Mail: Ova e-maila adresa je zaštićena od spambotova. Omogućite JavaScript da biste je vidjeli. |
|
|
Služba za gospodarstvo i financije |
Pomoćnik načelnika: Marina Batinić
|
Poslovi službe:
- vođenje evidencija o prostornom uređenju općine, stalno praćenje gospodarskih prilika u poduzećima od važnosti za područje općine,
- osiguranje uvjeta za razvoj gospodarskih djelatnosti od važnosti za područje općine,
- izdavanje radnih knjižica i ovjera ugovora o zapošljavanju,
- vođenje propisane službene evidencije iz svog područja i izdavanju uvjerenja na osnovu istih,
- poslove u upravnom rješavanju u prvom stupnju iz oblasti samostalnog privređivanja,
- praćenje procesa privatizacije poduzeća i pružanje stručne pomoći u vezi s tim,
- vršenje statističkih poslova i poslova praćenja i utvrđivanja cijena,
- utvrđivanje programa i praćenje razvoja turizma,
- utvrđivanje programa razvoja poljoprivrede, provođenje mjera strategije razvoja poljoprivrede, poslove iz oblasti poljoprivrede, vodoprivrede,
poslove iz oblasti dodjele koncesija koji su u nadležnosti općine,
- izradu i izvršenje općinskog Proračuna, izradu godišnjeg obračuna, odluke o privremenom financiranju i rebalansu Proračuna,
- poslove obračuna plaća i ostalih osobnih primanja radnika,
- knjigovodstveno materijalni poslovi i ostali poslovi iz oblasti financija,
- predlaganje donošenja propisa iz oblasti financija iz nadležnosti općine,
- praćenje stanja robnih rezervi općine, te njihova nabavka i čuvanje,
- predlaganje Općinskom vijeću i Općinskom načelniku odluka iz svoje nadležnosti,
- obavljanje i drugih poslova sukladno zakonima i Statutu općine.
|
|
Rođena: 08.08.1984. |
Zanimanje: Diplomirana ekonomistica |
Na dužnosti od : 01.06. 2023. |
Telefon: 030 494 068 |
Fax: 030 494 101 |
Mail:Ova e-maila adresa je zaštićena od spambotova. Omogućite JavaScript da biste je vidjeli. |
|
|
Služba za opću upravu i društvene djelatnosti
|
Pomoćnik načelnika: Branko Matijanić |
Poslovi službe:
- primjena zakona iz oblasti građanskih stanja, odnosno propisa koji se odnose na vođenje MKR, KMV, MKU i knjiga državaljana,
- obavljanje poslova u vezi biračkih popisa sukladno sa Zakonom,
- vršenje ovjere potpisa, prijepisa i rukopis,
- obavljanje poslova stručne pomoći strankama i mjesnim zajednicama,
- izdavanju uvjerenja o zajedničkom kućanstvu,
- provođenje zakona i drugih propisa iz oblasti kancelarijskog poslovanja,
- vršenje poslova prijema i otpreme pošte,
- zaprimanje podnesaka, zavođenje i dostavljanje na rješavanje nadležnim službama,
- vođenje personalnih poslova i poslova arhiviranja,
- pripremanje akata koja donose tijela mjesne zajednice,
- obavljanje stručne i administrativne poslove mjesnih zajednica,
- osiguranje izvršenja zakona i drugih propisa u oblasti vaspitanja i obrazovanja u predškolskim ustanovama, kulturi i fizičkoj kulturi, informiranju i sportu,
- vršenje stručnih pregleda općih akata ustanova iz oblasti društvenih djelatnosti za koje je potrebna suglasnot Općinskog vijeća,
- vršenje nadzora nad javnim ustanovama na koje je preneseno obavljanje određenih poslova iz nadležnosti organa uprave,
- praćenje propisa iz oblasti koje reguliraju pitanja stradalnika rata, te donošenje rješenja u prvostupanjskom postupku,
- davanje prijedloga za jednokratne pomoći PVI i obiteljima poginulih,
- pružanje pravne i druge pomoći stradalnicima,
- suradnja sa udrugama vezanim za ovu službu,
- obavljanje i drugih poslova suglasno zakonima i Statutu općine.
|
|
Rođen: 10.11.1961 |
Zanimanje: diplomirani pravnik |
Na dužnosti od: 01.10.2001. |
Telefon: 030 494 068 |
Fax: 030 494 101 |
Mail: Ova e-maila adresa je zaštićena od spambotova. Omogućite JavaScript da biste je vidjeli. |
|
|
|
|
Služba za prostorno planiranje, imovinsko pravne poslove i katastar
|
Pomoćnik načelnika: Adnan Milanović
|
Poslovi službe:
- vođenje evidencija o prostornom uređenju općine,
- uređenje i stvaranje materijalnih uslova za racionalno korištenje, unaprjeđenje i zaštitu gradskog građevinskog zemljišta,
- izdavanje urbanističkih i građevinskih dozvola po zahtjevu stranaka u skladu sa zakonima i općinskim propisima,
- vođenje evidencije o općinskoj imovini,
- vođenje i održavanje katastra nekretnina,
- poslovi uspostave novog premjera nekretnina,
- izdavanje uvjerenja o činjenicama o kojima se vodi evidencija,
- rješavanje i donošenje rješenja po upravnom postupku iz oblasti imovinsko-pravnih poslova,
- uspostavljanja popisa uzurpacija i njihovog rješavanja, kao i razgraničenja,
- utvrđivanje promjena nastalih na zemljištu i uvođenje u katastarski operat,
- obavljanje vještačenja za potrebe općinskih službi i drugih pravnih subjekata,
- vođenje zbirnog katastra komunalnih instalacija,
- izrada godišnjih pregleda katastarskog prihoda,
- pripremanje propisa i drugih općih akata za općinsko vijeće, analitičko informativnih i drugih materijala iz ove oblasti,
- obavljanje i drugih poslova u skladu sa zakonima i Statutom općine.
|
|
Rođen: 25. 03.1987. |
Zanimanje: diplomirani pravnik |
Na dužnosti od: |
Telefon: 030 265 303 |
Fax: 030 265 703 |
Mail: Ova e-maila adresa je zaštićena od spambotova. Omogućite JavaScript da biste je vidjeli. |
|
|
|
Služba za lokalni razvoj i stambeno komunalne poslove |
V. D, pomoćnik načelnika: Adis Agić
|
Poslovi službe:
- saradnju sa Kantonalnim i federalnim organima u cilju obnove oštećenog i porušenog stambenog fonda,
- saradnju sa vladinim i nevladinim humantiranim organizacijama na planu obnove oštećenog i porušenog stambenog fonda,
- izrada planova i programa vezanih za lokalni razvoj,
- izrada Strategije razvoja općine,
- predlaganje mjera za provođenje strategije razvoja općine,
- stručna priprema i obrada zahtjeva za financiranje projekata,
- vršenje poslova iz oblasti saobraćaja i komunikacija,
- vršenje poslova uređenja lokalnih saobraćajnica i infrastrukture,
- poslovi iz oblasti zaštite okoliša koji su u nadležnosti Općine,
- vršenje verifikacije zahtjeva za obnovu, te predlaganje uslova za realizaciju programa obnove,
- obavljanje poslova povrata stanova u posjed,
- vršenje poslova iz stambeno komunalne oblasti,
- predlaganje propisa iz ove oblasti,
- obavljanje poslova privatizacije stanova u vlasništvu općine i stanova čiji su vlasnici nepoznati,
- vođenje evidencije prognanih i izbjeglih lica u skladu sa propisima,
- vođenje evidencije o povratku prognanih i izbjeglih osoba,
- praćenje ostvarivanja prava prognih i izbjeglih lica u oblasti zdravstva i drugih vidova pomoći,
- rješavanje u prvomstepenom postupku o statusnim pitanjima izbjeglih i raseljenih osoba,
- obavlja i druge poslove u skladu sa zakonom i Statutom općine.
|
|
Rođen: 20. 09. 1980. |
Zanimanje: |
Na dužnosti od: |
Telefon: 030 494 068 |
Fax: 030 494 101 |
Mail: Ova e-maila adresa je zaštićena od spambotova. Omogućite JavaScript da biste je vidjeli. |
|
|
|
Služba za civilnu zaštitu |
Pomoćnik načelnika: Branko Šain |
Poslovi službe :
- organizacija, priprema i provođenje zaštite i spašavanja na području Općine,
- izrada procjene ugroženosti na području Općine,
- izrada programa zaštite i spašavanja od prirodnih i drugih nepogoda u Općini,
- priprema za zaštitu i spašavanje i mjere za unaprijeđenje i organiziranje osposobljavanja za civilnu zaštitu,
- organizacija, izvođenje i praćenje realiziranja obuke građana na provođenju osobne i uzajamne zaštite,
- organizacija i koordinacija provođenja mjera zaštite i spašavanjajedinica civilne zaštite,
- određivanje povjerenika civilne zaštite, te osiguranje njihovog opremanja materijalno-tehničkim sredstvima,
- priprema propisa iz oblasti zaštite i spašavanja iz nadležnosti Općine,
- organiziranje centra za osmatranje i uzbunjivanje,
- vođenje evidencije iz oblasti civilne zaštite,
- izrada godišnjih planova rada o izvršavanju poslova, analiza izvršenih poslova i izvještaja o radu,
- obavljanje i drugih poslova iz voblasti svoje nadležnosti koji su zakonom i drugim propisima stavljeni u nadležnost ove službe.
|
|
Rođen: 10.01.1966 |
Zanimanje: dipl. inž. građevinarstva |
Na dužnosti od: 01.10.2001. |
Telefon: 030 265 303 |
Fax: 030 265 703 |
Mail: Ova e-maila adresa je zaštićena od spambotova. Omogućite JavaScript da biste je vidjeli. |
|
|
|